کد تغییر شکل موس سازنده علی کردبچه

Viber

وبلاگ-کد لوگو و بنر
یک خبر ناراحت کننده «وایبر» هم جاسوس از کار درآمد

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.




                                                          از علی کردبچه

حتما بار ها از زبان مردم شنیده اید که می گویند:این روز ها به هیچ کس نمی شود اعتماد کرد.در دنیا عظیم اپلیکیشن ها هم اوضاع از همین قرار است.آدم نمی داند به کدام اپلیکیشن اعتماد کند.از اپ های جاسوسی گرفته تا بد افزار ها دست به دست هم داده اند تا محیطی نا امن برای کاربران ایجاد کنند و در اینجا این ما هستیم که می توانیم با انتخابی درست و گزیده از شر این آلوده کننده ها در امان بمانیم اما همان گونه که گفتم این روز ها به هیچ اپلیکیشنی نمی توان اعتماد کرد.چه کسی فکرش را می کرد که «وایبر» که یکی از بهترین اپ های پیام رسان در دنیاست،جاسوس از آب درآید.

ghghاگر نسب به وایبر شناختی ندارید،من باب معارفه باید عرض کنم که وایبر در سال ۲۰۱۰ توسط “تالمون مارکو” صاحب شرکت صهیونیستی «وایبر مدیا» راه اندازی شد. این برنامه با نصب روی گوشی های تلفن همراه هوشمند فعال می شود و خدمات تماس و ارسال پیامک های رایگان ارائه می کند.وایبر در بدو تولد آن چنان محبوب شد که توانست به صدر جدول اپ های اپ استور و گوگل پلی برسد.

اگر هنوز هم فکر می کنید که وایبر یک اپلیکیشن معمولی و بی کاربر است سخت در اشتباه هستید چرا که تعداد کاربران این شرکت در نوامبر سال ۲۰۱۳ به ۱۷۵ میلیون نفر رسید. کاربران این شرکت در سپتامبر سال ۲۰۱۲ صد میلیون نفر و در دسامبر ۲۰۱۲ صد و چهل میلیون نفر بود. کاربران در روز حدود ۱۰ میلیون مکالمه با میانگین ۲ میلیارد دقیقه انجام می دهند و بیش از ۶ میلیارد پیامک در هر ماه به دیگر کاربران وایبر ارسال می کنند.

وایبر در ایران هم  جایگاه ویژه ای دارد به طوری که در فروشگاه بازار،بعد از اپلیکیشن chatON سامسونگ، در رده دوم محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان قرار دارد.

vib0erبه نقل از پایگاه خبری العالم،ارتش  مصر استفاده سربازان را از وایبر ممنوع اعلام کرده است و علت آن را هم سوءاستفاده جاسوسی رژیم صهیونیستی از این اپلیکیشن بیان کرده است.

مطبوعات مصر هم با حمایت از تصمیم ارتش مبنی بر منع استفاده از وایبر نوشتند:هدف شرکت صهیونیستی از راه اندازی این نرم افزار رایگان سودآوری یا آگهی نیست، بلکه جاسوسی از کاربران است.

حال این سوال پیش می آید که آیا وایبر واقعا در حال جاسوسی است؟

«جاسوسی» در لفت به معنا کسب اطلاعات سری به صورت مخفیانه است.این درحالی است که به هنگام نصب این اپلیکشین،فُرمی نمایش داده می شود که تنها در صورت موافقت با آن می توانید کاربر وایبر شوید.این شرکت در فرم عضویت نوشته است نرم افزار وایبر فایل صوتی مفصلی از مکالمه هر تماسی از همه تلفن ها و شبکه ها بدست می آورد تا درک بهتری از عملکرد شبکه و جزئیات آن از نظر تعداد مکالمه های کاربران و مکان های تماس و زمان مکالمه ها و نوع شبکه استفاده شده، داشته باشد.

این شرکت این اقدام را اینگونه توجیه کرده است که به دنبال اطلاع از هر مشکل فنی و بهبود خدمات یا دلایل امنیتی عمومی است؛ ولی این شرکت فایل مکالمه های ضبط شده را به مدت سی ماه نگه داشته و در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار می دهد.

شما وایبر را جاسوس و مقصر می دانید و یا کاربران را؟کاربرانی که بدون خواندن فرم عضویت،بر روی گزینه “موافقم” کلیک می کنند؟

منبع : www.viberia.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:, | 23:17 | نویسنده : Ali KordBache |

.: Weblog Themes By Ali :.


  • مقاله مجنون
  • سازنده کد : علی کردبچه